суботу, 23 березня 2013 р.

Три питання майстрині


Думаю вже багато відповіли на три запитання майстрині:) Свої питання вчора я отримала від Фантазийки! Катя, дякую величезне!!!

І так, по-перше, я відповім на Катіни питання!

1. Як ви ставитеся до дрібних деталей в рукоділлі і/або багатоцвіттю у вишиванці?

Ось як не дивно люблю вишивати великі багатобарвні дизайни, а відшивання маленьких йде дуже важко :) Люблю, коли приходять в дім, не розуміють, що на стінах висять вишивки, а цього досягнути можна тільки багатоцвіттям :) Але багатобарвні схеми відрізняються одни від одних, точно не буду вишивати відверті прогони на 200 відтінків, з яким би класним оригіналів вони не були зроблені! Все таки від вишивання я хочу отримувати задоволення, тому стала робити схеми сама, звичайно ж, там залишаються одиночні хрестики, які так заважають вишивати швидко, але намагаюся залишити їх тільки там, де це необхідно :)

2. Що Вам допомагає зосередитися на тому, що ви робите? (як правило найважче в рукоділлі це закінчити його)

Обожнюю, коли навколишні захоплюються моїми роботами, просто тащуся від цього!!! а роботи показую тільки закінчені :) тому з завершенням у мене проблем немає, а от з самим процесом є, зараз у довгобуди пішли дві вишивки, які обожнюю, але вишивати люблю багато, як мінімум пару годин в день, і так, щоб мене ніхто не турбував, але дочка, дві цікаві кішки і домашні клопоти просто не дозволяють мені дістати станочок, розкласти ниточки і насолодитися вишивкою, тому поки переключилася на в'язання гачком, пластику і біжутерію :) Сподіваюся прийде той час, коли у мене з'явиться достатньо часу на хрестики!

3. Як Ви вибираєте/вибрали чи знаходите те, що Вам подобатися/подобалося займатися?

Як я почала вишивати писала тут, в'язання гачком в моєму житті з'явилося, коли я побачила дракончика від Меджик, що з цього вийшло читайте тут, пластику увійшла в моє життя завдяки дочці, якій треба було зробити саморобку на виставку в дитячий клуб, про це я писала тут. Це все, що стосується ЯК рукоділля з'явилися в моєму житті, а натхнення я черпаю, гуляючи по блогам, або просто заходжу в пошуковик і набираю, наприклад, "намисто з пластики" і дивлюся все підряд :) 

По-друге, хочу передати мої питання:

І самі питання :)

1. Дівчата, як ваші рідні, близькі ставляться до ваших захоплень? Чи пишаються вашими досягненнями? Підтримую? 
2. Ви "заразили" кого-небудь своїми захопленнями? Можливо когось "підсадили" на голку або "прив'язали" до спиць?
3. І трохи запитань про ваші фінанси :) багато грошей ви витрачаєте на своє хобі? Сімейний бюджет дуже страждає? :) 

По-третє, побажати нам всім гарного настрою і можливості воплащать наші ідеї в життя!!!

P.S. А тут ще відповіді на 3 питання від Аліси :)


8 коментарів:

  1. Ты смогла таки меня заинтересовать и выдернуть из подполья хотя бы на чуть-чуть)))
    А на вопросы я могу здесь ответить или нужно писать пост в блоге?
    И спасибо за пожелания, я тебе желаю того же)))

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, спасибо за пожелания!!! ;-))))) Сегодня вечерком с удовольствием отвечу на твои вопросы! Спасибо)))С интересом прочитала твои ответы!

    ВідповістиВидалити
  3. Юль, вопросы приняла :) Спасибо! Постараюсь на них ответить сегодня - завтра.

    ВідповістиВидалити
  4. Очень интересно было почитать твои вопросы-ответы)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...