середу, 9 травня 2012 р.

З чого все починалося...

Гуляючи по інтернету, потрапила в будинок Олени - Мастерская Ленусики, прочитала її пост про конкурс C чего все начиналось... или Внимание - конкурс!!! і згадалося мені, як я почала вишивати... мама моєї подруги живе в селі і як було заведено з давніх часів вона багато вишивала - подушки, серветки... я бачила ці вишивки з дитинства, але вони мене не надихали... але якось на очі мені попалися не самі вишивки, а нитки, якими вони вишивались, цілий мішок... я пам'ятаю цю хвилину, коли побачила це багатство, ці яскраві акрилові моточки... справа була перед вступними іспитами до ВНЗ, які іспити, яка підготовки, я накупила собі таких моточків і шила ЇЇ, мою першу подушку!!!...було це в далекому 1994 році...




Минуло не мало років... моя любов до моточкам пройшла, на її місце прийшла любов до муліне, до складних дизайнів, потім з'явилося бажання вишивати сюжети, за якими схем не було, так я стала розробляти схеми... вони спочатку теж були недолугими, але з досвідом приходить вміння!



8 коментарів:

  1. Красивая подушка!!! Орнамент, по-моему, сложноват для первой работы, удивительно. А герберы мне понравились с первого взгляда!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Света, спасибо! Да, у меня как-то так сложилось, что легче вышить что-нибудь посложнее, чем, например, простой малоцветный сюжет :)

      Видалити
  2. Юль, какой у тебя замечательный почин! Очень красивая подушка!

    ВідповістиВидалити
  3. Да-а!как по мне, то подушечный дебют крут!Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, какая прелесть!!!!!!! Какая знакомая подушка из "Сандры" Я тоже начинала ее вышивать, но осилила только половину. Вышивала болгарским крестиком на холсте. Крестик получился довольно крупным и рисунок просто не влез в габариты холста. Так и забросила вышивку. А тут такая ностальгия!!! Все-таки какая классная подушка!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Всегда интересно почитать и посмотреть, с чего все начиналось... Подушка классная, такая ретро-ностальжи...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...