суботу, 14 грудня 2013 р.

Відповіді на питання

Величезне спасибі всім за ваші думки!!! Дуже рада, що вони різні! Це змушує думати і аналізувати. Я відповіла сама собі на всі питання і мої відповіді такі.

Дві схеми по картині Османа Хамді Бея "Дресирувальник черепах" були зроблені мною у 2010 році. На цю картину поширюються нематеріальні права, вони безстрокові. Ці права мною дотримані - я скрізь вказую хто автор картини, за якими зроблена схема. Майнові права на картину мають свій термін, в залежності від національних законодавств він становить не менше 70 років з дня смерті автора. Осман Хамді Бей помер в 1910 році.

Схема для Юлі. Юля звернулася до мене з проханням створити індивідуальну схему. Схема була зроблена з урахуванням усіх її побажань. Я не маю права її викладати для продажу. Всі матеріальні права передані Юлі, вона має повне право використовувати її на свій розсуд - продавати, дарувати, викладати у вільний доступ в інтернеті. За мною залишаються нематеріальні права, які полягають в тому, що при публікації схеми, її скрін має зазначатися авторство схеми. Від цих прав я відмовляюся!

Схема друга. Вона теж була зроблена на замовлення з дозволом подальшого продажу. Замовлення на другу схему я отримала після того, як перша схема була готова, була оплачена і відправлена Юлі. Схема відрізняється за розміром і по кольоровій палітрі від схеми, зробленої для Юлі. За домовленістю з Юлею було сказано, що я її ПОКИ не викладаю. Вважаю, що три роки для терміну "поки" достатньо. 

Ексклюзив на сюжет. Має нього Юля права? Вважаю, що ні. Картина є суспільним надбанням. 

Оплата, вигода, нажива. Нехай мене кине каменем той, хто працює і не хоче отримувати за це оплату. Я вклала в другу схему свою працю. Я хочу отримувати за це оплату. 

Мрія Юлі вишити цю картину. Я не зруйнувала цю мрію. У неї схема, якої немає більше ні в кого немає і не буде. Про ексклюзивність сюжету читайте вище.

Висновки. 
Мої зобов'язання перед Юлею виконані. Вона отримала ексклюзивну схему. Ексклюзивним правом на сюжет вона не володіє. Тому друга схема залишається у продажу.

Всі подальші мої взаємини із замовниками будуть будується на договірних засадах, де будуть обговорюватися всі умови замовлення. Умови буду диктувати я! Зараз є великий вибір дизайнерів схем, які працюють на замовлення. Право вибору дизайнера за вами!

Обидва ці поста я видаляти не буду. Кожен бажаючий зможе прочитати моє думка, думка Юлі, ваші коментарі і вирішити сам для себе відповідальний я дизайнер чи ні, замовляти у мене схеми чи ні.

Для мене головне не хто що про мене думає, апріорі я не можу бути гарною для всіх! Для мене головне моє внутрішнє ставлення до себе.

Все вищесказане я хотіла написати без емоцій, вийшло чи ні не знаю, але я жива людина і у мене теж є емоції, як їх не ховай... І ховати їх не хочу!

Обіцянка поки не продавати другу схему... дурне обіцянку... яка різниця хто зробить іншу схему і викласти її в інтернет по цій картині? Я або інший дизайнер? Це риторичне питання для мене. Що в наш час може бути по справжньому ексклюзивним? Це питання задаю не тільки я, його задають всі хто щось створює, багато відповідей на це питання ви можете знайти в книзі "Кради як художник" Остіна Клеона.

Чому Юля не відчуває радість від вишивки? На це питання я не зможу відповісти. Думаю ніхто, крім Юлі не зможе... На цю тему можу тільки висловити свої думки, що коли йдеш до мрії не треба оглядатися по сторонах, не бояться того, що хтось теж мріє про те ж і що інший може прийди до цієї мрії першим. Як можна заборонити людині мріяти про те, про що мрієш ти? Як можна заборонити йти до цієї мрії? Моя друга схему може виявитися мрією іншої людини... чому я повинна позбавляти його можливості здійснити її... тільки тому що є на Землі один чоловік, який хоче бачити вишивку по картині Османа Хамді Бея "Дресирувальник черепах" тільки у себе в будинку?

Я хочу, створюючи схеми, дарувати людям радість, і не буду позбавляти їх цього в догоду радості однієї людини!!! 

У цьому пості я написала свої відповіді, тому коментарі до нього закриваю, всі свої роздуми ви можете писати в попередньому пості, у Юлі в блозі або на форумі. Головне не забуваєте одну істину - не судіть, і не судимі будете. У Юлі своя правда, у мене своя, а істина десь посередині...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...