понеділок, 22 серпня 2016 р.

I'm coming back :)

Мені сьогодні наснилося, що я пишу допис у блог ... напевно це знак і треба повертатися у віртуальний світ)))

Поки мене тут не було, відбулися деякі зміни, до яких треба звикати;)

Перше. З'явилися нові читачі! І мені радісно від цього! Спасибі! Сподіваюся, ви залишитеся тут надовго! Правда тепер блогер не показує, де ваші будиночки :( Тому прошу, нові читачі, залиште в коментарях посилання на ваші блоги, і я задоволенням завітаю до вас у гості!

Друге ... Picasa більше немає ... залишився тільки архів ... проте з'явився новий сервіс ФотоГугл ... з тобою, друже мій, буду знайомиться поступово... та сумувати за Picasa...

Третє! Це нова шаль, не просто шаль, а шаль сплетена за власним описом, який я хочу продавати! Так-так, ось така я скромна, тыльки почала плести, а вже готова торгувати ))) Але у вас є шанс отримати опис безкоштовно, для цього треба просто протестувати його! Опис готовий українською, російською та англійською мовами;) Бажаючі взяти участь, прошу, напишіть мені на імейл, я вишлю опис! Сподіваюся, що бажаючі знайдуться (смайлик, який ніяковіє))) До скорої зустрічі :)


Далі просто світлини та трохи інформацію про шаль!






Шаль сплетена з пряжі Araucania Botany Lase, 100% мериносова вовна, використано 140 гр., розмір 190 см - верхній край та 50 см - ширина, спиці 3,5 мм.

Дякую, що додивилися до кінця!

4 коментарі:

  1. Гарні новини! Гарна шаль. Участь у тестуванні шалі брати не буду, бо й так планів й мрій ой-йой скільки.

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, я нічого в'язанного не ношу, ні в літаку, ні в зимку, бо мені в ньому дуже тепло. А колись в дитинстві дуже багато робила щось своїми руками і подобалась. А зараз тільки дивлюсь на чужі роботи та ностальгую.

    ВідповістиВидалити
  3. ОО!!!!!!!!!!!! в тебе такі смачні кольори завжди.. ожинова шаль, однозначно...

    ВідповістиВидалити
  4. протестувати не зможу- я таке не вмію)
    якщо треба- залишаю адресу свого блогу http://oliasangelofhealing.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...