понеділок, 11 квітня 2016 р.

Лісовий голуб

Вже другий рік поспіль у нас у дворі на вербі намагається оселиться пара диких лісових голубів - припутнів... в минулому році вони залишили гніздо з яйцями... причин мабуть кілька - кішки, гучне святкування дня народження, гніздо сорок поряд... я була дуже засмучена, коли зрозуміла, що вони покинули гніздо... в цьому році вони знову будують (або вірніше добудовують) гніздо в нас посеред двору... а ми закрили кішок в будинку, день народження дитини вирішили перенести в інше місце, шкода з сороками  не маємо можливості боротися... подивимося, що з цього вийде, а поки покажу вам цих красивих птахів...











10 коментарів:

  1. к нам тоже на днях залетали, название у них смешное - витютень)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я їх вперше побачила в минулому році :) До речі в російській мові крім назви витютень, є краща назва - вяхирь ;)

      Видалити
  2. Красивые птицы. Я таких видела только в Луцке. Помню, что приставала к местным жителям и спрашивала название, но кроме как просто большой голубь, ничего нового не узнала. Уже когда домой вернулась всемогущий гугл помог их опознать :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я теж через Гугл шукала ))) і як без нього раніше жили? )))

      Видалити
  3. Класні! Хай на цей раз все вийде!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нехай, Фато! Бо якщо цього разу залишать гніздо, наступного року сама їх вижену )))

      Видалити
  4. Юліє, я ризикнула вставити свій коментар з instagram-а сюди:
    Я думаю, що голубам сподобалось у вашому дворі і вони вже висиджують потомство. ))) А це велике диво, тому що припутні раніше ніколи не гніздувалися в містах і навіть у селах. Вони завжди ховаються в лісових гущавинах, а особливо коли висиджують і доглядають потомство. Але, як бачимо, у світі все міняється. )))
    Хочу ще додати, що назва припутень, як і російською витютень, означає (дуже перепрошую) - дурник, що не відповідає дійсності, тому що це дуже розумна пташка, мисливцы кажуть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таню, правильно що і тут коментар залишила! Дякую за інформацію!!! Так, змінюємося не лиши ми, а й природа ;)

      Видалити
  5. А я б котів не закривала та нічого нікуди не переносила. Усе має бути натурально: вони ваш двір обрали, хай і пристосовуються.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так, Наталя, двір вони обрали, а нас ні - покинули гнездо... в мені якось спокійніше, бо це все таки наш двір, наш дім ;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...