четвер, 19 листопада 2015 р.

Я ♥ Україну

Давно, дуже давно я не робила подарунків просто так ))) Але сьогодні у мене з'явилася нагода та бажання це зробити! Тому що зовсім недавно вийшла у світ чудова розмальовка для душі "Я люблю Україну" Олесі Вакуленко!
Хочете отримати цю книгу? Тоді вішайте картинку на бічну панельку в себе в блозі, додавайте себе через Містер лінк та приходьте 20 грудня на розіграш ;) Звичайно ж до вас відправиться не тільки розмальовка, а й милі подаруночки до Нового року ;) І полетять вони до вас не залежно від того, в якій стороні світу ви живете ;)




Під катом декілька світлин з книги, а всього в ній 80 чудових сторінок з мотивами українського декоративного розпису ;)







Па-па! ;)

24 коментарі:

  1. Клас! Ще не бачила такої! Юля заходь в гості, зараз пишу пост подарунковий , може щось і тобі приглянеться!

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, дякую за цукерочку! Ну така вже смачненна, що прям не можу!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Це не бачила цю книжку. Але вже хочу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я з літа у ФБ спостерігала за тим, як вона створюються ;)

      Видалити
  4. Така незвичайна цукерочка! Із задоволенням приєднуюсь.

    ВідповістиВидалити
  5. Гарний подарунок, я таку розмальовку місяць тому замовила, сьогодні обіцяли привезти, недочекаюсь ;))) Дівчата хай щастить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щось довго везуть, я теж замовляла ще місяць тому, а отримала минулого тижня! Впевненна, Наталя, що розмальовка сподобається, вона чарівна!!!

      Видалити
  6. Як тут не спокуситися?) Записуюсь))

    ВідповістиВидалити
  7. Таки не втримаюся! Такої розмальовки ще не бачила, дуже цікава.
    http://malenkajakofeinja.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Красивые хатки на 3 фото ))) А меня эпидемия раскрашивания не захватила ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Меня тоже, вернее эпидемия покупок раскрасок захватила, а сам процесс нет )))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...