понеділок, 26 січня 2015 р.

Перші стібки

Рятуюсь від жаху, що відбувається...















10 коментарів:

  1. Вітамінізований процес :) Дуже подобаються фото, стільки світла та повітря в них.

    ВідповістиВидалити
  2. Де ти стільки сонечка для фото взяла? :) У нас в Одесі тільки туман та мряка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, замість сонця в мене експозиція на +2 та трохи фотошопу )))

      Видалити
  3. Гарний процес, гарні фото, так і хочеться літа, тепла і мирного неба!

    ВідповістиВидалити
  4. Смакота, школа Мурчику не дісталось;))) Вітамінки) Завжди цікаво дивитись за народженням чуда. Мрію освоїти метод парковки, так мабудь шити веселіше, одразу вимальовується картинка, але переживаю, що не осилю, заплутаюсь у нитках.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я ніколи парковкою й не шила - мене дратує навіть коли одна-однесеньки нитка стирчить ))), тому шию лише по кольорах :)
      почала ще минулого року писати допис про те, як я вишиваю та так і не дописала, треба до нього повернутися ;)

      Видалити
    2. Тю, а я на фото глянула - органайзер з голочками, багато голочок от і вирішила, що ти парковкою шиєш.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...