неділю, 20 травня 2012 р.

Арт Маркет 2012

Вчора нарешті змогла вибратися на виставку рукоділля Арт Маркет 2012. Зізнаюся, що це було моє перше відвідування виставок такого роду, до цього я була тільки на виставках, присвячених суто вишивці. Враження... мені сподобалося, такі заходи надихають і у мене навіть з'явилося бажання взяти участь... Єдине "але" - це освітлення, яке не дозволило зробити хороші світлини, тому їх зовсім трохи і я викладу лише ті роботи, які мене вразили.
По-перше, це роботи Наталії Лашко з Кам'янця-Подільського в техніці печворк, в одній з робіт навіть додана соломка



Вишивка стрічками - квіточки такі маленькі, з нігтик розміром


З порожніми руками з виставки піти я не змогла - придбала пару шматочків тканини і сережки від Наталії DiNa biju


Сьогодні підемо на другу виставку - котів!

1 коментар:

  1. Юля, спасибо за выставку! Первая картина очень креативная))) Серёжки симпатишные)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...