четвер, 29 червня 2017 р.

Crochet shawl Withering Rose


Нова шаль за описом Олени. Нова пряжа Scheepjs Whirl, в мотку якої градієнт розтягнутий на 1000 м!!! І розтягнутий цікаво, пряжа не пофарбована поступово, а поступово змінюються нитки різного кольору. І звичайно ж нові враження (про них трохи нижче);)








Це мій перший досвід у в'язанні бавовни ... перший досвід у в'язанні з пряжі, скрученої з багатьох ниточок ... відчуття не однозначні ... ні, не те щоб мені не сподобалася нитка, напевно швидше за все насолодиться нею мені заважали мої комахи в голові, занадто вони мене нервували, коли гачок потрапляв між нитками, а він потрапляв туди ох як часто))) а ще мене трохи дратувало місце з'єднання ниток, не таке воно й не помітне (на фото одне із волохатих з'єднань). А ще я помилилася з гачком для цього дизайну та й для циєї пряжі, треба не менше 3,5 мм, а я взяла 3 ...


Але все одно всі ці негаразди не зіпсували задоволення від в'язання та результату;)


PS ледь не забула - розмір шалику 160/70 см ;) Гарного всім дня!

2 коментарі:

  1. результат дійсно кльовий! :) такі ніжні переходи, цікава ниточка і вдалий малюнок :) як на мене, все дуже вдало і гарно :) дуже піднімає настрій і викликає апетит :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ниточка дуже цікава, і я все більш і більш в неі закохуюся!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...