середу, 1 березня 2017 р.

Встигнути все!

На календарі 1 марта! Весна, нехай ще можливе повернення зими з морозом, снігом, холодним вітром, все одно це вже не на довго)))
Сподіваюся минула зима у вас була наповнена позитивними емоціями, приємними клопотами та гарними враженнями! У мене вона була сповнена рукоділлям! В'язання, вишивка, полімерна глина, фотографія! І що тішить, все задумане втілила у життя! А що не встигла на протязі зими, надолужувала за кілька останніх її днів))) І багато в чому мені допомогла в цьому участь в марафонах в ІГ, якщо бути точніше в двох - в'язальному та вишивальному;)
Почну з в'язального! Мета його проста - максимально позбутися запасів пряжі! Мій вибір припав на Himalaya Dolphin Baby, вагою 6 кг))) з яких 2 кг перетворилися за лютий в дитячі м'якенькі плюшеві ковдрочки!









Ковдрочки за розміром різні - 80*140 см, 75*125 см та 100*100 см... одним словом, у пошуку я оптимального розміру... 


Я та моя нова помічниця бажаємо вам гарного настрою! ;)

6 коментарів:

  1. Кольорово-вітамінний коктель!!! Дуже позитивні кольори - Юленька з весною!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Тебе теж з весною!!! Сто років тебе не чула/не бачила ;)

      Видалити
  2. Такі сонячні кольори! З весною!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, дякую!!! Нехай веста принесе тобі лише гарні емоції!!!

      Видалити
  3. Дуже гарні! Моя фаворитка - жовто-біла!!!
    І помічниця гарнюня;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танюша! Зараз готую ще три, вони ще гарніше )))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...