вівторок, 10 листопада 2015 р.

Garter-like cowl

Дуже коротко! Лєна шукала тих, хто хоче пов'язати товсті теплі швидкі коулы. Минулої зими я отримала подарунок від Олі - 2 мотка товстої пряжі Yarnart Tweed Country. Ці дві події змішалися та з'явився він або вірніше вони: перший - коул, другий - мій перший опублікований проект на Ravelry )))









Пряжа Yarnart Tweed Country (30% вовна, 60% акрил, 10% віскоза), гачок №7,5, розмір 58 см в діаметрі та висота 25 см ;)

PS Цікаво, а чи існує подібний Ravelry ресурс для вишивальниць? :)

5 коментарів:

  1. от є в речах з товстої пряжі особливий шарм! гарний коул. і приємний колір)

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, вітаю!! Зареєстрована , але ще нічого там не публікувала. Коли реєструвалася, надіялася, що, можливо, є франкомовна версія. Англійська, трохи складно для мене, то поки що вивчаю, як і що працює.
    Снуд - чарівний !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я там теж зареєстрована з 2012 і мабуть нічого б не публікувала, якби це не було тестування для Лєни :) До речі думала, що моєї англійської вистачить, щоб самостійоно все позаповнювати, ан ні, довелось погуглити як це робити )))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...