суботу, 17 жовтня 2015 р.

Модна лялька 2015



З 16 по 18 жовтні в Києві проходить вже десятий міжнародний салон "Модна лялька". Я на такому заході вперше й точно можу сказати, що вже не пропущу такі події у майбутньому! Емоції мене переповнюють, стільки хочеться сказати ;) Цю атмосферу важко передати словами!!! В повітрі просто витає енергія від... навіть не повертається сказати слово "ляльок", ні, це не ляльки, це творіння, не схожі один на одного, кожні зі своїми історіями та бажаннями, хтось із них викликає мі-мішний настрій, а хтось вселяє страх, когось хочеться захистити, а хтось в силах захистити вас, і в цьому їх привабливість - вони живі! Більше не буде слів тільки світлини (на жаль мало світлин) та побажання, якщо у вас є хоч трохи сьогодні або завтра часу, сходіть на виставку! Не пошкодуєте ;)

















Вчора, повертаючись з салону, у мене не було бажання зайнятися іграшками, а сьогодні, розглядаючи ось цих двох зайців, мене не покидає бажання взяти в руки шматочок плюшу... хто знає, що нас чекає попереду ;)


Пошепки - в тому ж приміщенні проходить виставка "Золоті руки майстрів", на якій можна придбати набори для вишивання, й тканина, й дерев'яні заготовки, все те що було на HANDMADE-EXPO тільки місця для покупців набагато більше, хороше світло та й гардероб є, одним словом покупки роботи набагато приємніше, ніж на згаданій виставці :)

14 коментарів:

  1. Я теж була) Познайомилася з деякими майстрами особисто, з якими у ФБ дружу.Мені навіть додому не хотілося звідти йти) Емоцій, вражень, натхнення - через край)))
    Треба шукати компаньйона й наважитися взяти участь як майстер)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обов'язково треба наважитися! Віка, в тебе чудові ні на кого не схожі дівчата та хлоп'ята, а ще ангели!!!

      Видалити
  2. Дякую за екскурсію). Приємно було побачити на фото роботи Лєни Коган). Давно щось про неї не чула.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я так далека від лялького світу, знаю лише одного майстра - Лєну Волчкову. В моїх очах всі вони як небожителі, бо створювати такі різні образи одної майстерності мало :)

      Видалити
  3. Ми з моею Ольгою сьогодні теж були. Аж голова закрутилась від побаченого :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Алло, я теж до цього часу під враженням! Хочу ще!!!!

      Видалити
  4. Дякую за світлини! Шкода, але у нас таких виставок не проводять.
    Впізнала красуньки Коган Лєні :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василинка, така виставки гарний привід відвідати Київ ;)

      Видалити
  5. ))) І я там була))) як раз були справи і у чоловіка, і у мене, і я запропонувала і спланувала поїздку, щоб туди сходити)))) ми навіть на відкриття потрапили, там дівчата на барабанах грали, чоловік трошки зняв на телефон, хочу за кілька днів викласти відео і показати, що я там купила)))) навіть чоловік ходив і з цікавістю розглядував всіх ляльок))) дуже класно. Була на такому заході вперше і залишилася задоволеною)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж хотіла чоловіка витягнути, а він захворів :( тому були с доцею, але вона поки не перейнялася красою ляльок, їй більш сподобалася частина, де можна було купувати різні матеріали для рукоділля )))

      Видалити
  6. Юлія, дякую за фото! Я обожнюю цю виставку була на ній коли ще тедді та ляльок небуло, був тільки бісер. Але с кожним роком іграшок стає більше і це гарно!!! Ювілейна виставка вразила, дуже багато майстрів, але дві години це дуже мало щоб насолодитися красою сповна. Буду розглядати фото ;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, я теж світлини до цього часу розглядаю, стільки деталей, стільки образів, дивитися-не-передивитеся ;)

      Видалити
  7. Дякую за фото! Я не встигла піти, бо приймала в неділю участь у заході від ресторану Прага зі своїми роботами і я ніяк не могла вирватись. Так що насолоджуюсь фотоекскурсіями!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сподіваюсь, що таких виставок в майбутньому буде не мало, і в тебе, Оля, буде можливість їх відвідати!!!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...