неділя, 17 травня 2015 р.

Про все потроху )))

Попереджаю текст буде сумбурний! - настрій у мене такий))))

У минулому році відкрила другий магазин на Etsy зі своїми світлинами, виклала аж 15 штук та й закинула магазин, відвідувань практично нуль, сердечок відповідно, правда іноді фото потрапляли в трежики, а нещодавно відбулася перша (та й чого гріха таїти - єдина))) ) купівля! Правильно кажуть, кожен товар знайде свого покупця ))) 

Я багато фотографую, дуже багато, особливо в селі на вихідні, так багато, що за п'ять робочих днів у Києві не встигаю редагувати фотографії та викладати їх у фотоблог. Навіть лелек, які вже як півтора місяці тому прилетіли та не один тиждень сидять на яйцях! Може їх у вересні всіх разом показати? 

Несподівано та незаплановано у мене з'явився планшет. Після цього я так само несподівано та незаплановано з'явилася в Instagram. Про свої враження напишу окремий допис!

Провеле дивні вихідні у селі ))) Роботи на городі не багато - висадити розсаду, висадила у п'ятницю, в суботу вирішила зайнятися рукоділлям - довести до розуму сЕм-восЕм зв'язаних брошок, всього й треба було пришити намистини та застібку - зламала три голки, може б зламала й більше, але більше їх не виявилося під рукою ))) знайшла пряжу, але всі гачки залишилися в Києві ))) подумала "а проведу-ка я весь день в інтернеті», але мені мій 3G інтернет від 3mob через кожні три хвилини повідомляв, що немає зони покриття ))) проте подивилася, які мультики дивиться моя дитина )))

Одна з останніх світлин моїх котиків! Хотіла назвати «Кому на Руси жить хорошо», але щось не дуже  :( а як би ви назвали це фото?


15 коментарів:

  1. Такое классное фото.Коты - совершенно очаровательные животные. Как назвать фото?
    Як казала моя бабуся: "Не витерпів лихої долi, помер на панщині" (извиняюсь, если с ошибками написала, читаю,понимаю и пою на украинском, а вот грамоте не училась, такое было время) Так она нам говорила, когда мы набегавшись, засыпали, только лишь голова касалась подушки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тамара, ошибок нет ))) Название классное ;) Спасибо!

      Видалити
  2. Согласна, каждая вещь ждет своего покупателя! Но так тяжело ждать этого покупателя!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, ждать и догонять - это самое тяжелое! ;) но ничего, я терпеливая )))

      Видалити
  3. Розгледіла ялинку, не прибираєте після Нр? :)
    Гарне кошеня, наглюче, як моє))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, стоїть! Іграшки правда я зняла, а її залишила ;) а кошенята... вони ж боги )))

      Видалити
    2. Гарно придумали)))))) Зелень в домі))))
      Кошенята вони такі)))))

      Видалити
  4. Їхав козак здалеченька та втомився маличенько))) ох ці вже котики - ось, хто царює в наших домах))

    ВідповістиВидалити
  5. Втомився бідолашний. Мабуть тяжко працював :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ПрацювалА ))) Так, поки у господарки випросиш їсти, поки поганяєш старшеньку хвостату сестричку, то дуже втомлюєшся ))))))

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Так, Василина, не можу не погодитися ))))

      Видалити
  7. утомился, бедолага )))) Пусть покупателей будет побольше! И почаще! ))))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...