понеділок, 23 березня 2015 р.

Crochet brooch Dahlia

Колись давно я купила пару моточків ниток Celebi Garus... сплела з них сердечко та й сховала далеко-далеко... та й забула... а нещодавно ця пряжа попалася мені на очі... 

Ще мені в душу запала одна квіточка, знайдена на Рinterest...

Поєднавши знайдене та бажане, з'явилася квіточка, яку я анонсувала у минулому допису... думала перетворити її на брошку, але вона не дуже в цій ролі мені сподобалася... 

Але бажання плести розгорілося плюс до нього додалося бажання мати брошку! Ну а так як я нестримна у своїх бажаннях, брошок вийшло цілих 9!!! але поки покажу перші 4 жоржини :)















Далі буде! :)

8 коментарів:

  1. Ой, а в когось вже квіти розцвіли!!! Та ще такі гарні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, дякую! А квіти в мене цвітуть не лише з ниток, а й так - http://semklitasphoto.blogspot.com/2015/03/snowdrop.html, а ще крокуси розквітли )))

      Видалити
  2. Красивые брошки, сейчас пойду смотреть что это за нитки такие красивущие.

    ВідповістиВидалити
  3. Ага посмотрела, снята с производства. Юля, а как у тебя получается так всё это закрутить. Может мастер класс какой-то есть?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сняты? Тогда надо будет их купить еще, пока есть в магазине ))) Аня, я вязала без схемы, но для тебя с удовольствием подготовлю описание георгинок ;)

      Видалити
    2. Юль, спасибо тебе, но я ещё тот вязальщик. Если там что-то кроме столбиков с накидами и без накидов, то вряд ли осилю.

      Видалити
    3. Хотя, Маше на резинку для волос, очень было бы классно. В общем буду развиваться.

      Видалити
    4. там только без накидов и с одним накидом )))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...