вівторок, 10 червня 2014 р.

...

… у мене через 6 годин літак… мабуть я повинна збиратися… але в мене не виходить… в моїй країні війна… не буду довго писати, лише скажу, що в пошуку додаткового доходу сьогодні я відкрила новий розділ в своєму магазині на Etsy, який присвячений фотографіям, всі кошти отримані від їх продажу будуть направлені на допомогу пораненим та біженцям… 



...знаю, що фотографії не дуже користуються попитом на Etsy, але точно знаю, що нічого не робити у такій ситуації неможливо!!! І буду дуже вдячна за розповсюдження цієї інформації!

PS коментарі закриваю, тому що 10 днів не зможу здійснювати модерацію, а на превеликий жаль я зустрічала під постами, в яких ідеться про допомогу, коментарі, яким там не місце… коментарі відкриті!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...