вівторок, 15 жовтня 2013 р.

Море, картка, PayPal

Я трохи випала з блогожизни... весь цей час я намагалася відкрити галерею... і проблема зовсім не з галереєю, і не з оплатою (InLinks дозволяє публікувати безкоштовно тільки одну галерею і така в мене є), а з прив'язкою моєї картки до системи PayPal... одну ніч (вдень у мене просто не вистачало часу на це :))) ) я витратила тільки для того, щоб моя картка з'явилася в системі, але для того щоб вона запрацювала, треба було її підтвердити... і тут-то іноземна система мені весь час видавала "помилка"... так як у мене було тільки нічний, то спілкування з банком, який мені видав картку, виходило тільки з роботом, а він мені на всі мої запитання писав одне і теж "підключіть можливість оплати через інтернет" і "встановіть ліміт оплати"... я сотню разів відключала/включала можливість і змінювала ліміт... помилка нікуди не поділася... і ось сьогодні я нарешті зв'язалася з живою людиною в банку!!! Після того, як під його чуйним керівництвом я ще пару раз виконала одні і ті ж безрезультатні операції з включення/відключення/встановлення, я вже подумала кинути цю затію з галереєю... але я так розумію, що чуйний працівник банку сам зацікавився проблемою :))) Виявилося, що не завжди можна вірити тому, що бачиш на екрані :)))) ліміт оплати, який я бачила на екрані як встановлений, таким насправді не був, і виправити це мені допомогла СМС :))) І ось моя зоряна година - картка підтверджена, галерея сплачена!!!А ще довше я сортировала, обирала і редагувала фотографії, привезені з Криму... тут покажу свою найкращу фотографію "A tender moment" :)))


Дізнатися, чому у неї така назва і подивитися інші морські фотографії ви зможете, натиснувши сюди! До швидкої зустрічі! Всіх лю!!!

6 коментарів:

  1. Вот это история... Хорошо, что все получилось!А вот про этого зверя - InLinks, потом как нибудь напиши, интересно)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ира! Про Линкс писать ничего не буду :))) про него есть классная статья у Наташи 20 фишек галерей :)

      Видалити
  2. Посмотрела. Красота! Огромная работа проделана.те.-этот сайт для хранения фото?

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, да проблемы с карточкой бывают...хорошо, что все хорошо заканчивается. Будем ждать завтра...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Че-то я завтра не дождалась :)))) написала о своем столике и открыла галерею уже сегодня :))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...